All the World's a Stage...
S5 E8: Max discovers a revenue-generating department at the hospital that has serious legal implications. Iggy discovers a janitor with otherworldly talents. Reynolds treats a truly inspirational patient and makes plans for his father. Wilder’s young patient teaches her not to jump to conclusions in diagnosing.