All Ye Faithful
S1 E5: As Christmas approaches – and amid escalating violence – Elena remains determined to not abandon her people, despite being advised to leave the palace. Meanwhile, Schiff, Singer, and Huber imagine a scenario where the increasingly unpredictable chancellor could be removed, and Peter proposes a way for Agnes and her son to get out of the palace to safety...but with a price.