Alliance
S1 E5: "Alliance" Jeanne is shaken up after her attempt to hypnotize Komarov. Flashbacks from long gone memories keep coming back. Gemma, comes in an attempt to reassure the crew. Meanwhile, they discover that Meyer knew a lot more than he let on.