Allison Treasures: A Southern California Story
S1 E6: After learning the whereabouts of the Holy Grail, Simone partners with Wiley and the Resistance to heist a special suit needed for its extraction; the only problem -- the suit is currently in the possession of Simone's mother, Celeste.