Alone in the Wild
S2 E2: The lake transition from icy water to solid ice brings major decisions. A bigger home means isolation for Stephan & Allyce. Kyle & Peyton have no clue how to move their new barge. A lost visitor plunges Ragnar into the arctic tundra to save a life.