Altar of Mortis
S3, E16: Before the Jedi can leave Mortis, Ahsoka Tano is taken captive in an attempt to entice Anakin Skywalker to join the dark side. Meanwhile, the Father attempts to prevent a disastrous showdown between his children which would upset Force's increasingly precarious balance.