Amber Rose, Cheryl Burke & Heather & Terry Dubrow
S1, E4: Tyler makes a tearful connection for Amber Rose and her mother to a beloved aunt. A rock star brother who died of a drug overdose sends a message from beyond to Heather and Terry Dubrow. Tyler connects to a dark presence from a painful childhood experience to help bring closure to Cheryl Burke.