American Music
S2, E3: Alan Freed becomes one of the first radio DJs to broadcast rock 'n' roll, Kris Kristofferson gets his big break with some help from his hero, Johnny Cash, and Sylvia Robinson creates The Sugarhill Gang. Featuring Johnny Knoxville, Jack McBrayer and Retta.