Anchorman Part II
S2, E87: It's an Anchorman 2 smorgasbord! Larry welcomes stars Steve Carell, Paul Rudd, Christina Applegate, James Marsden and Meagan Good to chat about their love for one another, making Will Ferrell laugh, and that controversial dinner scene.