Ancient Love Poetry
S1 E6: Ancient Love Poetry follows Shang Gu, once a leader of the four immortals, who falls into a deep sleep after sacrificing herself in a trial that lasted 60,000 years. Shang Gu wakes up many years later, and memories of what happened 300 years ago were completely wiped. But her former lover, Bai Jue, never forgot about her.