"And the clerk had a firm..."
S5, E4: When a comedy streaming network executive, Del Cooper (Wayne Brady), asks Liz to conduct a sensitivity read on one of his comedians, the entire firm ends up fighting over how comedy and 'cancel culture' collide. Meanwhile, FBI agent Madeline Starkey (Jane Lynch) goes after Kurt for his alleged involvement in the U.S. Capitol insurrection.