Animal Crockers / One Flu Over the Crocker's Nest
S10 E6: Chloe wishes that an animal that looks oddly like Mr. Crocker would no longer be endangered.Timmy, Chloe and the fairies go inside Mr. Crocker to destroy the magical Fairy Flu germs Cosmo sneezed on him.