The Mindy Project Annette Castellano Is My Nemesis
S3, E2: It’s Mindy’s time to shine when Danny’s mom (guest star Rhea Perlman) comes to the city and Mindy is determined to win her approval. Meanwhile, Morgan tries to stand up for himself in his relationship with Tamra (Xosha Roquemore).