Another Chance
S2 E16: The Prime Minister calls a meeting of her cabinet to discuss the refugee situation. During the meeting several cabinet members attempt to separate themselves from the problem, while top-ranking military officials and local law enforcement voice their concern over the sudden influx of refugees to Dejima Island. When a recess is called the Prime Minister meets with Aramaki and Kusanagi, who alert her to the existence of "cyberbrain hubs".