Anthology of Interest I
The Professor’s “What-If” machine simulates Bender, Leela and Fry’s wishes: Bender turns into a giant robot; Leela impulsively murders her friends; Vice President Al Gore, Stephen Hawking, Gary Gygax, and Nichelle Nichols come to the rescue when Fry inadvertently opens a rip in the space-time continuum.