S3, E6: The finals are approaching. Eva sends back an eliminated comedian who treats the gang to an unforgettable skating show. Ola demonstrates a crazy heart and lung rescue, Claes does the impersonation of his life, and the participants are visited by a popular comedian. Who will take home the championship?