Are You with Me, Doctor Wu?
S7, E7: After an unexpected validation from Grace, Jackie is determined to stop dealing so Jackie and Eddie decide to make one last purge of their stash. Just as the deal goes awry, their relationship reaches a new level. When Zoey blames herself after a patient dies, Carrie steps forward as an unlikely ally. Prince and Akalitus bond over lunch when she reveals something from her past.