S4, E5: Across the post families are making preparations to celebrate Mother’s Day with their spouses and Claudia Joy is hosting her annual Mother’s Day brunch for families who are missing loved ones. When Michael’s Aunt Edie (Ann Margret) comes to base for an unannounced visit the Holden’s must rearrange their plans. Joan is stuck overseas but that doesn’t stop Roland from to finding a way make sure she feels loved and appreciated for the special day.