Atlanta Olympic Bombing
S1, E2: At the 1996 Olympics, a security guard discovers pipe bombs and clears the area to minimize fatalities. Praised as a hero, the FBI then decides he fits the profile of a domestic terrorist, while the real villain continues his terror campaign.