Attack On Central City
S3, E14: In the epic conclusion to the two-part story, Grodd and his army of gorillas bring the battle to Earth-1. Trying to find a way to stop them before they destroy Central City, The Flash and team are joined by Gypsy, who returns to help in the fight. Meanwhile, Jesse Quick decides she wants to stay with Wally on Earth-1.