Australia Zoo Begins Again
S3 E1: After weeks of being closed due to the global pandemic, the Irwins race to prepare for the re-opening of the zoo. Robert helps deliver a litter of newborn tiger cubs, while Bindi handles a sudden crisis at the wildlife hospital.