Australia Zoo Visit
S2 E2: Two reality TV families meet when the Gosselins visit Australia Zoo --the legacy of the late Steve Irwin and home to his family Terri, Bindi, and Robert Irwin. As the kids interact with exotic Aussie animals, Kate tries her hand at feeding a crocodile.