Avenged
S1, E4: With Jeffrey Epstein deceased, the survivors continue to seek justice and finally see a glimmer of hope with the shocking arrest of alleged co-conspirator Ghislaine Maxwell on July 2. The survivors further reveal what this means for them and their paths forward.