B-Animals? What Are Those?
S1 E3: During another tournament, Riki learns a bit about the B-Animals, but many more mysteries still remain. Later, Riki and some of his friends join B-Daman event at an amusement park. Things do not go as planned when they find themselves in a dangerous situation and will need to use their B-Damans to save Sumi...