B-Girl Jeskilz's story
S1 E5: Born and raised in Paris, French Algerian B-Girl Jeskilz found breaking after she moved to New York at the age of 18. After establishing herself as one of the best in the game, she founded Cypher Adikts, a jam to celebrate dancing in its purest form.