Baby Blues
S4, E4: Charged with the emotional task of finding an infant's killer, Rush reopens a 1982 case involving a female baby who died of Sudden Infant Death Syndrome under suspicious circumstances. She starts her investigation with the only people who were with the baby on the morning of her death: the parents.