Bachelor Party
S6, E9: Like the movie of the same name, Barry thinks he wants a wild, adult bachelor party; but he ultimately realizes Adam’s idea of a party to celebrate his brother as a bachelor is more his speed. Meanwhile, Murray never spends money on himself, so Beverly surprises him with an expensive sports car.