Back In Mompralem
S1 E5: Back in Mompracem, Sandokan tells Yañez of his adventures since the time when the parao was sunk, of how he had reached Labuan, his meeting with Giro-Batol and, specially, of his great love for Mariana and his intention to return for her. Yañez, who had thought that Sandokan was gone forever, tells him how they had managed to save themselves after the attack by the Rajah of Sarawak's men.