Badunkadunk
S1, E10: The roller-coaster celebrity life of the Incredible Hulk is profiled in "Hollywood Spotlight." Masters of the Universe is rocked by a Paris Hilton-style sex tape. Michael Jackson returns from space to confront his n'er-do-well alter ego in "Where's Michael?"