Ball Is In Your Court
S2 E5: Brianna gets the results of Braeson's paternity test. Ashley reaches her breaking point with Bar. Kayla tries to give Stephan another chance to be in Izaiah's life. Kiaya starts talking to X'Zayveon again, but his mom is a different story.