S10, E16: When Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) arrive on the scene of a single murder, they discover two more dead bodies, those of Tisa Flores and Alejandro Reyes, in the apartment next door. They investigate Tisa's past and find that she was working at a strip club owned by a former Rockette, Birdie Sulloway (Guest Star Carol Burnett). Birdie and her nephew Chet (Guest Star Matthew Lillard) try to assist with the investigation, but when the prime suspect for the three murders suddenly dies, the detectives discover a vigilante with a violent past.