Baptiste
S1, E8: Pieces of Chance's past come into focus when he recruits FBI Agent Emma Barnes (recurring guest star EMMANUELLE VAUGIER) to help him stop his former partner from assassinating a visiting foreign dignitary. Meanwhile, Guerrero tests out a familiar face as a new recruit to the team. Guest stars include AUTUMN REESER (Entourage, The O.C.) as Layla and LENNIE JAMES (Jericho, Snatch, 24 Hour Party People) as Baptiste.