Little House on the Prairie Barn Burner
S5, E20: Trouble erupts when a local farmer, who is hateful and bigoted, refuses to set a fair price for wheat, since black farmers would be entitled to the same price. The whole thing escalates when the farmer assaults Jonathan's young son and is later accused of setting fire to the Garvey’s barn.