Bart's Friend Falls in Love
S3 E23: After a sex education class at Springfield Elementary, Milhouse falls in love with a beautiful new girl, Samantha Stanky. Bart’s jealousy drives them apart, landing Samantha in a Catholic School. Meanwhile, Homer tries to suppress his appetite while he sleeps but instead increases his vocabulary.