Battle on the Plains
S1 E3: Bahati struggles to protect her three cubs from baboons and lions. The Marsh lionesses hunt an injured buffalo while Malaika meets her match in a battle with a large male impala. The arrival of 6 male lions puts the entire Marsh Pride at risk.