Beach, Please
S4 E17: After Tom Sandoval forces Jax to answer for his recent bad behavior, Jax cheers himself up by buying Brittany a boob job. Lisa is faced with a big decision when James makes a scene at PUMP. Sandoval lasers the tattoo off his butt, Katie's beach party gets even hotter when Kristen and Ariana have it out, and Ariana makes a stunning statement that leaves both Scheana and Katie speechless.