Bean There Done That
S1, E2: After Martin comes face to face with his childhood bully and diagnoses a potentially contagious illness, he is forced to cancel Port Wenn’s monthly baked bean supper, angering everyone in the town. Also, Louisa observes Mark getting friendly with her teaching assistant, while Elaine steps in to help Martin in an unexpected, but very much needed.