Beantown Continental
S4 E6: A '64 Lincoln has been collecting dust for years. The guys bring this classic roadster back with a late-model Coyote engine and handmade interior. Plus, the Sling-Ray is a custom automotive sensation, but Ekstensive has what it's been missing.