Bear Attack
S1 E2: Katie (Briga Heelan) tries to set workplace boundaries with Carol (Andrea Martin), but when a big story about an escaped bear lands in her lap, her mom can't help but meddle. Meanwhile, Greg (Adam Campbell) tries to get Chuck (John Michael Higgins) and Portia (Nicole Richie) to do a little friendly banter at the end of the show. Horatio Sanz also stars.