Bear Hunt Revisited
S5 E4: The residences come together, combining old wisdom with youthful strength to ensure the future of Port Protection. Sam, Carl and Troy build a vital log hauler for their future homesteads. Curly is hungry for some heart and liver, so he hunts the rainforest for a young buck. Squibb and Chris build a significant upgrade to their infrastructure. Oliver and Breanna continue on their quest to harvest a bear.