Bed Spread
S5, E25: After Doug breaks their bed, Doug and Carrie find temporarily having separate beds is improving their marriage. Arthur discovers that their sweet neighbor, Lou Ferrigno, is actually quite a gossip, when he overhears him through a peep hole in the basement that looks right into his yard.