Beer Walk!
S2 E9: Donna, frustrated by her husband's laziness on the weekends, nags Cleveland to help her around the house and to do something more with his life. To prove to Donna he can be as charitable as her, Cleveland recruits his buddies from Quahog and Stoolbend to participate in the First Annual Charity Beer Walk. When Donna gets injured at the event, Cleveland has to take over the housework.