Behave
S12, E3: A rape victim, Vicki (Jennifer Love Hewitt), is brought into the hospital initially claiming she has been attacked multiple times by the same man. Detectives Benson (Mariska Hargitay) and Stabler (Christopher Meloni) are determined to help her, but she lives in such terror that she then denies she has been raped at all and refuses to submit to a rape kit. As Benson looks for a way to help, she is horrified to learn that there are police precincts and evidence labs across the country that never test their rape kits at all. The investigation soon leads her to Los Angeles where she meets Detective Rex Winters (guest star Skeet Ulrich), who has information that could finally help Vicki get justice. Also starring: Ice-T (Detective Odafin Tutuola), Richard Belzer (Detective John Munch), B.D. Wong (Dr. George Huang) and Tamara Tunie (Dr. Melinda Warner).