Bench Warrant
S1, E1: Elected but deeply regretting her candidacy, Fefê decides to resign before even taking office. Her only obstacle is State Representative Netinho Filho, the Chief of Staff, who will do everything to stop the governor from giving up a position he worked so hard to achieve.