Benched
S1, E3: Kate’s (Sarah Shahi) nemesis Judge Nicastro (guest star Gerald McRaney) assigns her to mediate a case between a high school football coach and the angry parents who claim his old school methods border on abuse. When the videotaped evidence doesn’t make sense to her, Kate unearths the real reason for the coach’s controversial actions.