Bent and Broken
S5, E10: In Eagle, Andy constructs wolf snares to protect the moose population in the area and maintain his food supply. Erik and Martha cut up their last moose quarter and use salvage to construct a smokehouse in Wiseman. In Kiwalik, Chip and Agnes go caribou hunting to stockpile meat and fur for the coming months.