Bertha
S37 E2: Agents take to the skies in the "Heli Heist" mission and a "mystery agent" joins the game. Nelly T gets himself into hot water when he starts flirting with two different agents. One unsuspecting Agent becomes the target of a Veteran alliance conspiracy.