Best Frenemies Forever
S2 E7: In the aftermath of the awkward friend dinner, Kristin and Jay realize they need to make more time for each other as a couple. Brittainy's new, close friendship with Kristin creates a rift between her and the other UJ employees, culminating in a confrontation with Reagan at the UJ holiday party. Meanwhile, Kelly branches out on a blind date and reconnects with an old flame.