Betrayal of Trust
S1, E2: When a controversial video of Deputy Beck leaks, Ashe and Preston face a new challenge to find the source and expose whether or not it was a set-up. Amidst Beck’s new scandal, the police force and the community begin to look at him differently. Meanwhile, suspicion rises around Pastor Janae after it’s revealed that she had a public run-in with Joey Campbell, before his death. Also, Ashe and Preston debate whether or not they’re ready to take on the cases of both Jesse Carr and Joey Campbell, and then discover that a witness in Joey’s murder may have gone missing.