Beyond Mountains
S2 E8: While Jesus and Matthew prepare the content of the big sermon, the disciples spread the word while fighting amongst themselves. A high-ranking Sanhedrin member is shocked by Shmuel's reports on Jesus. Thousands arrive for the sermon, including familiar faces.